Tänään se päivä on. Mä alan pakkaa tavaroita.

Muutan Helsingin keskustaan ja Vanessa... en pysty sanomaan. No,Amerikkaan 😭 Mä en enään mahda sille mitään, vaikka hän on minun 2 minuuttia nuorempi kaksoissisar. Tuntuu että olemme olleet kuin siamilaiset.

Vanessa lupasi hankkia talon missä on monta huonetta että pääsen ramppailemaan sinne. Mut ei se enään tunnu samalta.

Meidän squad hajoaa. Tää tuntuu nyt tosi masentavalta postaukselta, mut nyt tulee iloisimpia ajatuksia.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänään hankittiin Vanssin kaa molemmille toppa askeja ja vähä Monsterii. Namssss ;P

Ja mä sain kuulla myös,et oltais Vanssin kaa tulos kummeiks Varma-tädin lapselle ♥ Hän myös kyseli meiltä nimi ehdotuksia ja ehdotin tietysti Milla-Varmaa,mutta myös Milaa,Millaa,Miaa ja Miinaa. Vans taas sanoi Lahja,Kamomilla,Diamond.. Kummalisia nimiä kunnes ne muuttui kokonaan englantilaisiksi ja oli pakko sanoa Varma-tädin kanssa että Varma-täti sekä vauva on molemmat loppujen lopuksi 100% suomalaisia,kuten lapsen isäkin, Varma-tädin mies Okko :D 

Nyt oon itseasiassa muuttolaatikon päällä istumassa parvekkeella tupakalla kirjoittaen tätä blogia. Taidan myös Monsterin lisäksi käydä kipaisemassa ohrapirtelöä. ;) Jos tuo äiti antaisi pari euroa edes.

Vanessa haluaa lähettää terkkuja:

Pus kaikille rakkaan siskoni seuraajille,varsinkin jos Karo lukee tätä. TUU KÄYMÄÄ ENNEN KUIN LÄHETÄÄN AMSKUU. nyt pöllin Tessan tupakin :3 *puhaltaa näyttöön savua*

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Juu olen taas Tessa ja siis anteeksi että olen unohtanut selittää mutta siis Karoliina muuttaa Vanessan kanssa Amerikkaan. Olen joutunut lohduttaa Belindaa nyt melkein eilisen yön,kun hän itki kanssani puhelimessa itsensä uneen. Ja hän lähetti kaksi kuvaa,ja mun kuulemma pitää ottaa samanlaiset. Challenge accepted 😎

14c093d27426b1c94890578302b298ba.jpgimg-thing.jpg

img-thing%20%281%29.jpg Kuvahaun tulos haulle madison beer young mirror selfie

Onnistuin >:3 Mutta nyt hyvät illat seuraajilleni <3 Tulee vielä selfie ;3

Kuvahaun tulos haulle marina joyce

All rights to Marina Joyce & Google +  my mind.