Huoh, tää on taas näitä päiviä kun Vanessa ärsyttämällä ärsyttää... (hänellä on tupakkaa eikä anna minulle..) Ja jengi ei pysty kokoontuu, joten joudun istuu ''ihanan jeesuksenpalvojan'' äitini kanssa, sillä Vanessa juoksee pihalla yksin ja minun pitää harhauttaa äitiä.

Mulla on kyllä taskussa 10€, että vois mennä ehkä ostaa pari tupakkarullaa siskolta jos hän pyytää maksua. Oh my god tätä tuskaa...

No mutta, muuten päivääni kuuluu erittäin hyvää, sillä mä sain äidiltä Monster tölkin ♥ Ja vielä mun lemppari Monsterin :)) Voisin itseasiassa kirjoituksen loppuun linkata kuvan minusta taas ♥ (Ja se voisi tulla perinteeksi)

Hitsi kun Tyler on soittoharkoissa, no Vanessa meidän takapihalla, ja muut maillahalmein... Ei voi mennä edes häiritsee Tyleriä, koska viimeeksi hänen ärsyttävä soitto-opettaja pisti minut ja äitini ulos sieltä kun tultiin hakemaan Tyleriä. Tylerin soittokoulu on nimittäin varmaan kilometrin päästä meidän omakotitalosta ♥ :)

No mä voisin nyt lopettaa tän kirjoittamisen nii ette joudu kuuntelee taas Tylsä-Tessan turinoita :D. (All rights to Google and Marina Joyce.)

Bs05_KxCMAAuwcU.jpg