Tezza täällä :3 anteex hirmuisesti nyt siitä että en laittanut eilen niitä kuvia,mutta mun koneesta loppui virta,eikä äitini löytänyt sitä x3. (ps. muistakaa et seuraavaksi tulevat kuvat ovat kaikki joko Marina Joycen tai Googlen omia. Kaikki oikeudet/All rights/Marina Joycelle ja Googlelle./To Marina Joyce and Google. -tessan keksijä xx)

9bb5f27c35ddbd47f49b244f322f469e.jpg

♥ Tää mun ensimmäinen kuva on vaa joku random kyykkyselfie mikä löyty mun kännykästä :D Mikäköhän on ollut tämän selfien idea?

img-thing.jpg 

♥ Tän mä muistan. Tässä on siis minun ja Vanessan kaveri Tyler,toisin sanoen yksi meidän muskettisotureista. Emme siis ole yhdessä,vaan parhaita kavereita. /koska hän on homo./

img-thing%20%281%29.jpg

♥ Tässä Vanessan ottama selfie sen tolppaaccindentin jälkeen kun lähdimme uimisen jälkeen kotiin jatkamaan bileitä. En tiedä näkeekö tuosta,mutta Vanessan poskessa on mustelma. /ei ollut iso./

maxresdefault1-1.jpg

♥ Tää kuva on meidän vessasta otettu kun kävin pikapesulla. Siis upotin vaan hiukset lavuaariin,ja simsalabim,olen pessyt hiukset.

fj-mama-thresl-0024.jpg

♥ Ja vihdoin olemme Itävallassa,Leogangissa. Tässä meidän hotelli,mama thresl. Leogang on aika pieni maanosa,mikä on melkein tarkoitettu hiihtokeskukseksi talvella. Mun teki oikeesti varmaan koko ajan kiivetä tuossa harmaalla seinämällä,mutta eei. En mä kuitenkaan varmaan olisi uskaltanutkaan..

mama-2.jpg

♥ Täällä me nukuttiin siellä mama thresl hotellissa. Me siis nukuttiin Vanessan kanssa noilla sohvilla,mitkä ovat tuon pöydän takana. Tää hotellihuone oli kyllä vähän pieni meille,mutta äiti ja isä olivat yleensä täällä,joten vietimme Vanessan kanssa enemmän aikaa ulkona.

Mama_Thresl-Food.jpg

♥ Tässä on mun toisen päivän ruoka siellä hotellissa. Toi oli tosi hyvää,me kaikki syötiin sama annos siellä. /Siis äiti,isä,minä ja Vans./15.jpg

♥ Sitten me käytiin siellä jossain Bike parkissa. Ei meistä kukaan siellä pyöräillyt,mutta minä,isä ja äiti katsoimme kuinka pyörät menivät kuin viimeistä päivää. Vanssia ei kiinnostanut mitkään pyöräparkit,joten hän jäi hotellille. Missasi kyllä tosi upean hetken Itävalta-lomaltamme.

61071872.jpg

♥ Ja olemme saapuneet Albaniaan Sarandë nimiseen kaupunkiin. Tässä kuvassa siis lähdimme uimaan tuohon ihanan tummaan veteen :)) 

s_561290755c12f8abc40007f4.jpg

♥ Ostin Albaniasta myös uudet bikinit,mitkä päällä kävin tuossa äskeisessä rannassa uimassa toisen kerran.

72015883.jpg

♥ Tälläinen oli äidin ja iskän makuuhuone hotellissamme.

il-conte-di-monte-cristo503Hotel_Conte%2

♥ Ja tälläinen oli minun ja Vanessan huone hotellissa.Meillä oli tollaiset irrallaan olevat sängyt koska olemme joutuneet nukkumaan aika monta vuotta parisängyssä kahdestaan paitsi meidän ihanassa uudessa kodissa meillä on omat huoneet :D

monastery-of-40-saints.jpg

♥ Sitten me käytiin turistikierroksella jossain Monastery of 40 saints paikassa. Tää oli tosi kiinnostavan näköinen.

monastery-of-40-saints%20%281%29.jpg

♥ Kävin myös näissä käytävissä kävelemässä äidin kanssa,isä ja Vans jäi ulos.

149330_603x354.jpg

♥ Lähdettiin Vanssin ja äidin kanssa kävelemään vähän pidemmälle siitä sinisestä kaiteesta ensimmäisessä Albania-kuvasta.

a-bit-of-history.jpg

♥ Ja löydettiin Vanssin kanssa tälläinen äijäpatsas myös kun meni kauemmaksi tosta äskeisestä kuvasta. 

KIITOS ETTÄ JAKSOIT LUKEA LOPPUUN ASTI ♥♥♥ KIRJOITIN TÄMÄN ARTIKKELIN PUOLESSATOISTA TUNNISSA!