Täällä taas Tessandaara,nolostuneena koska en ole pitänyt teille lupaustani :D (sorii)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänään oon jo saanut sydänkohtauksen, sillä Raisin oli karannut häkistään kun olin jättänyt häkin oven auki. Onneksi hän oli kerennyt vasta vaappumaan keittiöön asti. Nyt vahdin ettei Raisin yritä opetella pääsemään joka aamu tuolta pois. Hän siis saa olla vapaana kun olen itse hereillä ja paikalla :)

Vanessa on tulossa ehkä suomeen, hän ei ole aivan varma saako töistään vapaata :c Toivottavasti jos pääsee niin toisi jotain hyvää amerikkalaista tupakkaa :)))) Karo ei siis ole tulossa,koska hän ei uskalla jättää Prince Snickersiä kenenkään muun valvontaan ♥♥

Mä ajattelin myös tänään vähän repäistä,koska tuo puoliksi täynnä oleva Olmeca Añejo-pullo katsoo mua hyvin tarkasti :D Enpä mä muuta tänään sitten teekkään. Hyd,Loviisa-Mila ja Tyler vois liittyy mun seuraan ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pysykää maltillisina, love from Tessa ♥♥

Aiheeseen liittyvä kuva

(All rights to Marina Joyce,Google & my mind.)