Moooi,täällä taas teidän Kuningatar Tessandra ;D

Mä olin yksin nyt Karoliinalla yötä,ja heillä oli upea omakotitalo ♥ Ja hänellä oli myös tosi kiva pikkusisko,nimeltään Belinda jonka nimetin B:ks :D Voin kuulemma laittaa hänestä kuvia ja hän käski sanoa kaikille send nudes mutta ei siis tarvitse :D

Kuvahaun tulos haulle madison beer young

Kuvahaun tulos haulle madison beer young

Noh,muuten mun ja Vanssin elämään kuuluu hyvää :) Käytiin taas katsomassa Varma-tätiä ja hänen valtavaa masua :3 Ja hänelle on tulossa tyttölapsi! Ää kuinka iloinen olen hänelle ♥ Nyt vain peukut pystyyn että hän valitsee lapsen nimeksi Milla-Varman eikä Kamomillaa :D Hän on jo 6 kuukaudella :3

Asiasta porkkanaan, (isä sanoo noin mutta englanniksi vain :D) mä en todellakaan tiedä että milloin pitäisi muuttaa pois kotonta. Mä oon monta kertaa itkenyt sitäkin,kuinka mä joudun jättää Vanessan. Ja vanhemmat ♥ :( Iskä jo kysyi minulta ja Vanessalta että muutammeko Amerikkaan vai pysymmekö Suomessa,koska olemme suomalais-amerikkalaisia ja isä + äiti hyväksyisivät sen jos muuttaisimme pois Suomesta.

No Vanessa innostui tästä ihan saatanasti,ja huusi vaan koko päivän HELLO AMERICA! eli hän haluaisi muuttaa Amerikkaan. Minä haluaisin jäädä Suomeen,ja mitä meidän squadistakaan enään tulisi kun kaksoissisareni olisi maailmalla :( Mä en kestä.

Mut mä nyt jatkan tästä asiasta myöhemmin,moikka rakkaat ♥ good night

Aiheeseen liittyvä kuva

All rights to Marina Joyce and Google. + my mind