Moi,täällä Tessa. Kuten tiedättekin,mun isän vanhemmat asuvat Virginiassa,USA:ssa.

Ja te tiedätte myös että Donald Trump valittiin presidentiksi. *huoh* No,mun isän vanhemmat tulee asumaan meille ensi vuonna viikoksi sen jälkeen kun Trump astuu voimaan. Koska he haluavat olla siltä ensimmäisen viikon sekamelskalta suojassa.

Mutta muuten, ollaan kiitospäivän takia käymässä taas täällä Virginiassa. (eli olen nyt isän vanhemmilla äitin,Vansin ja isän kanssa.) :) Meidän perhe on aina käymässä täällä kiitospäiväviikkona. Mä ja Vanessa tehtiin täällä se karpalokastike :D Siitä tuli aika ''eksoottisen'' makuista.

How-to-Make-Cranberry-Sauce-simmering1.j

Muuten,voin kiittää tuosta tekeleestä mummia,koska hän vahti ettei se pilaannu tai paistu liikaa. Vanessa ja minä ollaan kyllä aikamoisia kokkeja ensi vuonna,koska me saamme tehdä tuon taaaaas. jeee.

Toisen kiitoksen annan ukilleni,joka teki aivan HEMMETIN hyvää kalkkunaa. Se oli koko kiitospäivän kohokohta.

554431.jpg Tekee tuota edellelleen mieli ;-;

Screen-Shot-2016-08-17-at-10.45.22.jpg

Mun mummihan on ihan loistava valokuvaaja. Olimme menossa kävelylle mummoni kanssa niin mummi ikuisti minusta todella söpön kuvan.  ♥♥♥

Lopuksi,laitan kuvan itsestäni minkä Vanessa otti salaa. >:c

e1f811df09a9918d12cda55208d260a3.jpg

bye bye,tessa xx 

All rights to Google and Marina Joyce.