Moi,tääl Tezzaaaaaaahh. Ja juu,tuo otsikko tarkoittaa minua ja Vanessaa. Olen nimittäin käymässä Ameriikassa.

Täällä kaikki on paremmin kuin media kirjoittaa. Trump on iha hyvä tyyppi,vaikka tekeekin hyvin tyhmiä päätöksiä. Ruoka on kyl ihan parasta <33

Oon ollu nyt tääl jonkun kaks viikkoa ainakin :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mä oon siis ihastunut siileihin. Mä vannon,että kun pääsen kotiin täältä niin mä hankin lemmikkisiilin. Vähän kuin Vanessa ja Karo. Laitan kuvan heidän söpistyksestään :))

Aiheeseen liittyvä kuva Hänen nimensä on Prince Snickers :D ihana nimi!

Monet sanoo ettei noita kannattaisi pitää lemmikkeinään,vaan antaa olla luonnossa. Mut nuo on nii söpöjä että pakkohan tuollainen on omistaa :33333

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja nyt asia mitä te kaikki varmasti olette odottaneet. Meidän Varma-täti on synnyttänyt terveen tyttölapsen ja nimenjulkaisu on viikon päästä. 

Oltiin koko perhe mukana synnytyksessä (Minä,mun äiti,mun isä,mun mummo,ja mun pappa äitin puolelta) ,paitsi Vans ei ehtinyt.  Siis odotussaliin saakka kuului Varma-tädin kiljuminen :D Melkeen hävetti,mutta kyllä sitä piti ymmärtää.

Mä lupaan julkaista hänen juhlista kuvan ja koko nimen. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mut me kolme mennää nyt Walmartissa käymään, nii jutellaan myöhemmin! Moikka x)

Aiheeseen liittyvä kuva

All rights to Marina Joyce,Google & My mind.