Moii! Täällä Tessanvessa pitkästä aikaa :) En ole ehtinyt kirjottelemaan nyt tällä kesälomalla hirveästi,sillä olemme käyneet perheen kanssa matkoilla :D ! Käytiin ihan mielettömissä paikoissa (Albania & Itävalta) . No mutta nyt siirrytään nykyhetkeen.

Tyler kun oli meille yökylässä,hän oli melkein kokonaisen viikon. Me pidettiin ne kotibileet,mut vaan kolmestaan :,D. Tyler oli siis 5 päivää meillä yötä. Heti kun Tyler lähti,aloimme suunnittelemaan matkaa sinne Itävaltaan.

Vanssilla kävi kyllä pikkuinen onnettomuus kun meillä oli ne kotibileet. Menimme nimittäin sokerihumalassa Puotilan uimarantaan,ja Vanessa kun nauroi ihan täysiä,ei hän huomannut että valotolppa oli hänen edessä. Hän siis törmäsi siihen ja Hyd:kin saapui sopivasti paikalla kuolemaan nauruun minun,Vanssin ja Tylerin kanssa. 

Mutta sen uimareissun jälkeen ollaan Vanessan kanssa käyty useinkin siellä Puotilan uimarannalla. Siellä on tosi kivaa uida! Voin laittaa tähän väliin pari kuvaa sieltä! :)puotilan_uimaranta_49.jpgpuotilan_uimaranta_8.jpg

Puotilan uimaranta eroaa niistä uimarannoista,missä minä olen elämäni aikana ollut sillä,että sen vieressä menee metroja. Ihanaa uida kun aina tulee sillon se mielikuva et jotku haluaa kyylätä mua tai Vanssia sieltä,vaikka ne ei kyylää.

Me mennää itseasiassa kohta Vanssin kanssa taas sinne uimarannalle,mutta nyt äitikin tulee mukaan koska hän ei ole koskaan käynyt uimassa sielläpäin Helsinkiä. Iskältä kun kysyy et haluuko hänkin mukaan nii vastaus nyt tähän mennessä on ollut aina: No,Tessa. I don't wanna you have to shame that you have an old dad on the beach with you and Vanessa. Vaikka en kyllä itse häpeäisi sitä,että minua 17 vuotta vanhempi iskä on mukanani rannalla :/ . No ihan sama. 

Mulla on myös monia monia kuvia meidän tän kesän reissuista ja Vanessan tolppa-accidentistä kuvia,mutta en niitä jaksaisi laittaa tähän samaan artikkeliin,kun tähän tulee jo 3 kuvaa. Teen siis heti tämän artikkelin julkaisun jälkeen ''my awesome summer :p'' Mutta,eipä mulla muuta! :* Tessanvessanne.

1470698430849.jpg