Well hello! En oo tänne mitää päivittäny Minja-Mialle omistetun blogin jälkeen :)

Mä oon nyt reissaillut Vanessan ja Karon luona, ja mä olen keskittynyt toiseen uuteen perheenjäseneen, Raisin:in kanssa :3 eeeli mä nyt sain itelleni ikioman siilin, ja annoin hänelle siin nimen Raisin (englanniksi rusina) koska hän näytti niin rusinalta, vaikka itse sanonkin :333 (ja tietysti tulee kuva, odottakaa hetki)

Mul on edelleenkin työpaikka viereisessä ravintolassa, MUTTA en enään vain tiskaa ja siivoa. Tarjoilen nimittäin baari-puolella, jos on joku hirveä kiire/jono (uskokaa, joka toinen päivä :D) Ja saan siitä enemmän rahaa ( >:) )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänään mä oon ollu vapaalla, ja nyt ryhdyin päivittää blogia, koska duhhh, te, mun ''fanit'' ootte varmast kaivannu mua (jos ootte) :D ja lupaan alkaa olemaan aktiivinen (ehkä kerran viikossakin ;o )

Raisinilla on menny hyvin, koska hän on vain syönyt, pyörinyt parvekkeellani ja nukkunut pesässään :) Hän on siis poikapuolinen, kuten Prince Snickers ( https://myalterego.vuodatus.net/lue/2017/06/2-of-us-3 )

Ja nyt en voi odottaa laittamatta hänestä kuvvaa joten tässä tulee Raisin! :3

z1.jpg (eikö hän olekkin söpö :3 ♥)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mutta mä en nyt taas osaa enkä kyl jaksakkaan kirjoittaa enempää, niin nyt bye bye! ♥ -tessa allu ro$e ;D

Aiheeseen liittyvä kuva

(all rights to Marina Joyce, Google + my mind)