Juu moi Tessa-jumalanne täällä taas pitkästä aikaa. Mulla on ollut nyt vähän huolia,sillä sisko lähti liftaamalla menemään New Yorkkiin päin. (Asumme tällä hetkellä siis Virginiassa.) Isäni halusi nimittäin nähdä,miten oma ''hood'' on muuttunut :D. Mutta mua ärsyttää vain yksi asia. Scream Queens-sarja tulee täällä Amerikassa jo toista tuotantokautta,joten en voi katsoa sitä. :( :( Ja kun äiti jäi nyt Suomeen töiden takia,ei iskä anna minun polttaa yhtään mitään tupakkaa. No onneksi Vanessakin lähti tyhjin käsin liftaus-reissulle. Iskä sanoi Vanessalle,että vähintään parin päivän päästä takaisin tänne. PARIN PÄIVÄN PÄÄSTÄ. Voi luoja,pitääkö minun olla iskän kanssa koko ajan.... Toivottavasti ei. Me olemme tällä hetkellä minun iskän äidin ja iskän isän talossa yökyläilemässä. Tämä poikkeaa hyvin paljon meidän ''kartanosta'' siellä Suomessa. Laitan laitan talosta kuvan. Mutta tässä nyt lisää kuulumisia. Laitan varmaan seuraavaksi tekstiä kun Vanessa tulee. Mui mui! :3

(Ja mun selfiekin löytyy nyt.)

b2e2c1ea71e3054251f6871f95801b38.jpg

(Mummin ja papan asunto tulee nyt.)

20-Cute-Small-Houses-That-Look-So-Peacef

All rights to Google and Marina Joyce.