Moi taas! Täällä Tessandeerus,ja Vanessandra :D . Vanessa tuli kyllä jo viime viikolla kotiin,mutta tietysti minä unohdin siitä kirjoittaa. Rangastukseksi minä lähden nyt ulos huoneestamme ja Vanessa saa kirjoittaa.

Moi. Täällä Vanessa,Tessan kaksoissisar. En edes tiennyt että Tessa olisi tehnyt mitään blogia,ainakaan meidän perheestä. :D Mutta näköjään minun pitää kirjoittaa matkastani.

Lähdin matkaan.

Tessa vilkutti minulle varmaan mummin talolta,mutta en huomannut sitä koska laitoin jo mummilla nappikuulokkeet korviin. Ulkona sytytin kulman takana tupakan,samalla iskä tuli kulman takanta. (Tessa ei siis tiennyt että minulla oli tupakkaa laukussani.) 

Menin sitten kävelemällä Walmartin (ostoskeskuksen) parkkipaikalle. Yritin mennä kyselemään ihmisiltä,josko he voisivat tarjota kyydin New Yorkkiin. Useimmat kieltäytyivät,mutta sitten perhe Cantelotit suostuivat kuskaukseen siten,että he vievät minut Philadelphiaan asti,koska he asuvat siellä. Suostuin tietenkin.

Pysähdyimme Washingtonin kaupunkiin kahville,ja perheen lapset kyselivät minulta ties vaikka mitä. Heidän nimet jäi kuitenkin muistiini,sillä otin heistä kuvan mihin he kirjoittivat nimensä.

pizap.com14651253818521.jpgpizap.com14651256059391.jpg

Sitten Philadelphia lähestyi. Tervetuloa-kyltit lähestyi,ja itkevät/iloiset Cantelottit jättivät minut lähimmälle bussipysäkille heidän talosta. (Muistaakseni jotain 14 km välimatkaa,koska Bryce sanoi että voin jäädä heille matkani ajaksi,jos muutankin mieltä.) Bussi New Yorkkiin oli hyvin lähellä bussipysäkkiä. Olin ainoa bussipysäkillä.joten vilkutin bussille että kuski saisi huomioni. Maksoin sitten dollareillani bussimaksun ja menin melkein takaosaan. 

Kun noin 1h matka oli käyty,ajattelin laittaa Tessalle viestiä mutta en viittinytkään,koska hän kuitenkin olisi jostain hyvin vihainen minulle. Tiesin sen sisimmissäni. Soitin sitten iskälle. Puhelusta en jaksa kirjoittaa.

Sitten vihdoin puolitoista tuntia oli mennyt kännykkäni mukaan. Muistan hiljaisen kiljumiseni bussissa. Vieressäni oleva vanha rouva kysyi minulta,mikä minulla oli. Selitin innoissani että olen 16 vuotiaana selvinnyt hyvin pitkän matkan ihan yksin (jos Cantelotteja ei lasketa ♥). Rouva kysyi,tarvitsenko rahaa tai jotain sillä olin hänen mielestä hyvin laihan näköinen apua tarvitseva nuori. No kysyin häneltä,oisiko hänellä antaa $50. (50 dollaria) Hän suostui,jos käyttäisin ne hyvään tarkoitukseen. Ostin niillä tupakka-askin ja ravintola-aterian. 

Pyörin sitten vaatekaupoissa,jos löytäisin jotain emomaista itselleni. (Koska emotyyli on minun ja squadin juttu.)

Kunnes löysin ihanan Macy's kaupan,missä myytiin ruutupaitoja,ja revittyjä farkkuja. Ostin myös asusteita,jotka sopivat minun vaateostoksiini. Ostokseni teki yhteensä 71.50 dollaria. Kun kello oli noin 5.00 pm (eli Suomessa 17.00) niin soitin iskälle,voisiko hän järjestää minulle kyytiä sinne. Hän sanoi,että: Kulta,en tiedä ketään joka asuu siellä. Enkä jaksa yhteensä noin 14 h ajaa. Yritä etsiä joku bussi joka ajaa Virginiaan asti tai puoli väliin. Soita kun sait kyydin xoxo,rakastan sinua. (Käänsin iskän puheen hyväksi suomeksi.) Menin aivan paniikkiin.Miten saan kyydin kotiin? Etsin busseja,mutta turhaan. Sitten rohkaisin itseni,ja menin kysymään joltain vanhukselta,tarjooko hän kyytiä rahasta. Hän kieltäytyi,ja osotti bussipysäkkiä. Sanoin hänelle,että kävin jo sen läpi. Vanhus tokaisi minulle töykeästi,mitäs tuollaiset pikku teinit pyörivät myöhään isossa kaupungissa. Lähdin itkien juoksemaan pois.

Sitten välkähti päässä. Soitan Bryce Cantelottille! Äkkiä aloin näppäilee hänen numeroa,ja soitin hänelle. Hän hetken empi ja kyseli Abriannalta,onko järkevää hänen ajaa minut kotiin. Abriana tokaisi,miksei hän voisi jäädä yöksi ja lähteä huomenna kotiin. Minä sitten sanoin ''I need to go home today''. Bryce sanoi sitten että kyyditän sinut Opequoniin. Olin silleen ''Where the hell is Opequon?'' Bryce selitti,että Opequon on 2 tuntia Virginiasta kaukana. Suostuin siis heti matkaan! Kiitin tuhannesti häntä ja itkin ilosta. Hän tuli noin klo 18.30 Suomen aikaa New Yorkin rajalle. 

Nukuin matkalla,kunnes Bryce kysyi,tuleeko vanhempasi hakemaan sinut Opequonista? Siinä vaiheessa aloin soittamaan isälle,ja isä sanoi että tottakai,onhan se ihan hemmetin lähellä mummin kotia. Sitten Bryce jätti minut Opequoniin ja isä oli jo siellä vastassa mummin kanssa. Molemmat halasivat minua ja kyseli kuulumisia,ja millaista oli New Yorkissa. Ja keneltä sain kyydit,totta kai. Kun olimme mummilla,Tessa suuteli minua poskelle ja itki meikit pois,ja kertoi kuinka pelästynyt oli,kun en ollut viestitellyt tai soittanut hänelle.

Tessa teki minulle unohtumattoman iltapalan josta otin kuvan ♥ Rakastan sinua ikuisesti,2 minuuttia vanhempi siskoni. :)

Tähän loppui matkani.

Tessa taas moi! En ole lukenut vielä Vanessan tarinaa,mutta hän haluaa kuulemma jakaa kuvansa.

Tässä Vanessan kuvia:

tumblr_nsjwduMu781smapx8o1_500.jpg Minun ja Vanessan huone mummilla.riverland-studios.jpg Tein Vanessalle yöpalan jo kun hän lähti :D3failteirishwhiskybar.jpgVanessa kuulemma kävi tälläisessä baarissa syömässä.640px-Forest-night-sky-spruce-trees-star Ja tässä jostain Opequonista kuva.

(All rights to Macy's,Google and Tumblr.) Ja kaikki matkapaikat ja matkan ajat katsoin Google Mapsista.